Zakładam sklep!

Witam kochanych czytelników,
możecie różnie to przyjmować, ale otwieram sklep na cupsellu z rysunkami autorstwa mojej żony. Magda umie pięknie rysować, a do tego tematyka jej rysunków to głownie fauna i flora Polski. Koresponduje to idealnie z tematyką mojego bloga. Grzechem byłoby nie skorzystać z zasięgu jaki osiągnął "zakładam park" Tak więc ogłaszam tym samym start naszego rodzinnego biznesu. Co z tego wszystkiego wyjdzie to zobaczymy, ale od czegoś trzeba zacząć!
Poniżej pierwszy "komercyjny" rysunek mojej żony. Komplementy mile widziane

ważka dragonfly transparency
Co jakiś czas będziemy wrzucać nasze nowe projekty (ja trochę edytuję skany). Sklep dostępny jest na stronie http://grafomaniak.cupsell.pl. Serdecznie zapraszam do zapoznania się z ofertą

Poniżej ważka narysowaną przez moją żonkę. Wkrótce nowe projekty. Wszelkie prawa do rysunku zastrzeżone.

Co w ogrodzie?

Za oknami zima. Nie sprzyja to odwiedzinom działki, choć widoki są bajeczne. Póki co pilna jest wymiana dachu w altance. Jeżeli tylko znajdę czas na robienie zdjęć, będę publikował.

Przy okazji: w 2017 r. życzę szczęścia, zdrowia i samych ogrodniczych sukcesów!

Komentarze

  1. Ważka śliczna! Czekam na zdjęcia zimowego ogrodu :) uwielbiam takie scenerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ważka. Ciekawie to wygląda - życzę Ci żeby sklep przynosił sukces!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję założenia sklepu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rośliny na Rodos.

Rozmnażanie winogron

Wyprawa do lasu