piątek, 20 stycznia 2012

Rodos, kolejne zdjęcia.

Witam!
Na dworze, szaro zimno i ponuro. właśnie przeglądałem po raz kolejny zdjęcia z mojej podróży na Rodos. Jest tam dużo roślinności, więc ze względu na profil bloga, będę umieszczał głównie zdjęcia flory. Ale do rzeczy. Na początek chciałbym przedstawić moje oblicze:).


Nie mam pojęcia, jak nazywa się drzewo, o które się opieram. Kiedy było robione, nie interesowałem się zresztą jeszcze tak mocno botaniką i ogrodnictwem.

Jednym z głównych punktów pobytu na Rodos jest zwiedzanie starożytnego akropolu w Lindos. Poniżej zamieszczam kilka zdjęć z akropolu i miasteczka.



Czego się nie robi dla turystów, niedługo te antyczne ruiny będą normalnie jak funkiel nówka nie śmigane...


Prostota zawsze się broni, kilka elementów, a jaki efekt! Hmm mogłem lepiej wykadrować to zdjęcie.




Dobrze na razie tyle. Myślę, że z rodyjskiej podroży wyjdzie jeszcze ze dwa, trzy posty. Później zajmę się rozmnażaniem winorośli (pokażę co i jak). Będzie też coś nieco o wierzbie, dyniach i co aktualnie wyjdzie. Myślę, że wiosną będą to też nowe zdjęcia z ogrodów botanicznych. W tym miejscu chciałbym pozdrowić wszystkich moich stałych czytelników (a raczej stałe czytelniczki).

Arek

2 komentarze:

  1. Nie byłam na Rodos, ale bardzo mi się podoba, to co pokazałeś na zdjęciach. Są tam prawdziwie greckie klimaty i widoki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bitkileri tanımak, tanıtmak ve sevdirmek için yaptıklarınız çok güzel.Rodos'a sevgiler.

    OdpowiedzUsuń