Ogrody w Niemczech i ... Trzęsacz.

Witam,
Ostatnio pisałem o   naszej podróży do Drezna i okolic, gdzie odwiedziliśmy kilka ogrodów i założeń parkowych. Jak obiecałem we wcześniejszym poście napiszę dziś dalszą część podróży do Drezna oraz zajmę się kilkoma innymi  zaległościami.

Zwinger Drezno perła baroku
Okolice Zwingera, niestety nie mam zdjęć z najpiękniejszych miejsc, gdzieś mi wcięło. No cóż. Barokowy przepych robi wrażenie, ale ogrody te nie są w sumie w moim.


Ogród przypałacowy w Buch

Buch jesień potok bluszcz

Zdjęcie powyżej pochodzi z  posiadającego 18-wieczną metrykę ogrodu przypałacowego w berlińskiej dzielnicy Buch. No cóż widać zbliżającą się jesień.

stary ewangelicki kościół w Buch

Na kolejnym zdjęciu jest kościół zamkowy położony w tej samej dzielnicy.

Zaległości


suchy jesion Esche Bałtyk Pobierowo Trzęsacz
Tak jak pisałem w jednym z poprzednich postów  wczasy w tym roku zaczęliśmy od pobytu w Pobierowie. Na zdjęciu uschnięty jesion przy ruinach zabytkowego kościoła w Trzęsaczu. Wszystkim polecam podróż kolejką wąskotorową z Pustkowa do Niechorza.

stary zamek portal

Ostatnie zdjęcie przedstawia portal zamku w Weesenstein. Więcej zdjęć z tego zamku w poprzednich postach.

To tyle na dziś, zapraszam do komentowania. Zaczyna się sezon grzybowy i myślę, że już wkrótce zaprezentuję wam fotorelację z grzybobrania.



Komentarze

  1. No to miałeś urozmaicony wyjazd i ciekawe miejsca widziałeś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rośliny na Rodos.

Rozmnażanie winogron

Wyprawa do lasu