Podsumowanie roku


Witam wszystkich, stałych i okazyjnych czytelników mojego ogrobloga:). Koniec roku to czas sprzyjajacy refeleksji nad tym jakie były te ostatnie trzysta kilkadziesiąt dni. Dla mnie prywatnie był to czas bardzo, ale to bardzo udany. Zwieńczeniem mojej kilkuletniej pracy było uzyskanie tytułu naukowego. Poza tym realizuję sie jako mąż i ojciec. Nie ma przecież większej radości niż tą jaką daje dziecko, choć problemy też się zdarzają.

A ogrodowo i blogowo?

No właśnie tutaj przeżywam trochę trudności. Od wyprowadzki od rodziców wciąż nie dysponuję najmniejszym nawet kawałkiem ziemi do uprawy. Realizacja kupna działki rekreacyjnej odsuwa się w czasie. A jak nie ma praktyki, to i teoria kuleje. Czasami publikuję więc zdjęcia z wojaży, ale jak sami wiecie, to nie jest to, co tygrysy lubią najbardziej. Mimo wszystko myślę, że w 2015, a najpóźniej w 2016 roku nabędziemy jakąś działeczkę, a tematów na wpisy, wtedy znajdzie się sporo. Mój wpis o rozmnażaniu winorośli, oparty na osobistych doświadczeniach okazał się wielkim sukcesem i może uda mi się sporządzić równie popularny poradnik dotyczący uprawy innej rośliny, kto wie?

RSS nie mieszajcie

Jako bloger z kilkuletnim stażem zacząłem się koncentrować na wyglądzie i bajerach. Kanał atom przepaliłem w feedburnerze juz jakiś czas temu. Wszystko śmigało jak należy, ale mi do głowy przyszło, żeby zmienić nazwę feeda z "JQYSzS" (lub coś w tym stylu) na zarozumiałą dla człowieka, np. "Zakładam park". Skutki tego były opłakane. Mój blog przestał pojawiać się w zakładkach typu "obserwowane blogi", oraz w czytnikach kanałów RSS. Z dnia na dzień straciłem znaczna część odbiorców (a chciałem zyskać nowych). Tak więc jeżeli nie macie wystarczającej wiedzy w temacie, nie mieszajcie bo jak wiadomo "lepsze jest wrogiem dobrego". Minęło sporo czasu i wysiłki nim reanimowałem kanał rss mojego, tak, aby był widoczny w sieci (w tym i na niektórych z blogów moich przyjaciół).

Życzenia świąteczne

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę wszystkim powodzenia w życiu prywatnym i zawodowym. Blogerom życzę, żeby nigdy nie zabrakło tematów na wpis a i żeby czytelnictwo ciągle rosło... Ogrodnikom życzę, żeby roślinki przetrwały zimę i żeby wszystkie roślinki cieszyły ich oczy.

Arek

biały zając arktyczny


Arctic hare in snow and bushes lepus arcticus by U.S. Fish and Wildlife Service

Komentarze

  1. Bądź szczęśliwy jako tata i mąż, ogródek poczeka.Ja tam się nie bawię w żadne zmiany na blogu aby go nie stracić. WESOŁYCH ŚWIĄT.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych, wesołych :) i zdrowych przede wszystkim. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rośliny na Rodos.

Rozmnażanie winogron

Wyprawa do lasu