Piękna polska jesień

Pogoda zwariowała ale w sensie pozytywnym.Jest prawie połowa października a temperatura w Zielonej Górze waha się w okolicach 20 stopni. Takie warunki atmosferyczne wprost zachęcają do spacerów i robienia zdjęć. Tak więc specjalnie dla was przygotowałem dzisiaj porcję 5 zdjęć. Zdjęcia te o ile nie występują na nich osoby, możecie wykorzystywać w dowolny sposób, choć miło by było, gdybyście np. napisali o tym w komentarzu.

Park śćieżka złota polska jesień

jesień spadające liście w polskim parku



Ścieżka w Parku piastowskim w Zielonej Górze

dzika róża jesienią

liście jesienią wiąż buk

Pierwsze trzy zdjęcia zrobiłem w Parku Piastowskim w Zielonej Górze

Zdjęcia z darmowych stocków

Teraz mały offtop. Oprócz "zakładam park" tworzę w tej chwili także bloga ojcowskiego. Z wielu powodów nie chcę umieszczać zdjęcia naszego synka w sieci. Czasem jednak chciałbym ubarwić bloga zdjęciem lub jakąś infografiką. Z pomocą przychodzą banki zdjęć. Można skorzystać z płątnych np. z fotolii, ale można też wyszukać ciekawych zdjęć na licencjach CC-BY, a nawet CC0.
Ja znalazłem kilkanaście zdjęć ilustrujących różne stany umysłu dorosłych i dzieci właśnie na licencji CC0 (public domain). Na blogu umieściłem listę darmowych stocków. Po co to piszę? Mimochodem znalazłem kilka ciekawych i absolutnie darmowych zdjęć przyrodniczych ilustrujących jesień. Może budujecie też jakieś portale, czy strony i moja lista się wam przyda.Oto wyszukane przeze mnie zdjęcia.

droga bruk Niemcy

drzewo liście zdjęcie z mocnym filtrem

czerwona jarzębina albo kalina jesienią

Pozdrawiam i do następnego razu, Następny post poświęcę wizycie w skansenie etnograficznym w Ochli.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rośliny na Rodos.

Rozmnażanie winogron

Wyprawa do lasu