U rodziców i w lesie

Witam,
jak wiecie projekt "zakładam park" jest czasowo zawieszony, ale nie zawieszam swojego zainteresowania naturą, ogrodami botanicznymi i roślinkami
Tak więc, krótko, żeby Was nie zanudzić. Z okazji pierwszych urodzin  mojego synka byłem u moich rodziców, żeby ich zawieźć w obie strony. Jak ich odwiozłem, to zrobiłem kilka zdjęć. Kiedyś, jak mieszkałem z rodzicami zasadziłem wiele z tych roślinek, więc teraz cieszy szczególnie gdy zdobią oczy. Zdjęcia robione wieczorem komórką.


 Rozrosła się ta bergenia


 Pomiędzy winogronami rośnie facelia, wiem, że nie powinno się tak robić, ale cóż, u mnie tak  jest bo tata ma pszczoły. Zdjęcie było za jasne więc pobawiłem się filtrami do końca nie jestem zadowolony

od północnej strony

piękna kula wczesną wiosną
Wierzba Hakuro nishiki

Rozmnażanie hyzopu

 Hyzop, jeszcze przed kwitnięciem, zdjęcie złe ale nie mogłem podejśc z drugiej strony ze względu na pszczoły
czepia się drutu i wszystkiego jak rzep

piękna i zielona
 Winogronka w pionie

kwitną, pyszne, dzikie

Już niedługo poziomki i jagody, a  muszę zapamiętać gdzie rosły te poziomki:), w okolicznych lasach nie są wcale tak często spotykane

Droga w lesie

Ostatnie dwa zdjęcia zrobiłem w podzielonogórskich lasach, podczas spacerów. Jeśli komuś się na coś przydadzą proszę korzystać.

Pozdrawiam, zapracowany i zestresowany autor

Komentarze

  1. Ну что, хорошие фотографии. Я тоже люблю фотографировать свой дачный участок, даже если ничего примечательного на нём не происходит. Просто так, для истории.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rośliny na Rodos.

Rozmnażanie winogron

Wyprawa do lasu