Archiwalne fotki

Witam,

Dziś kilka oftopicowych zdjęć. Oprócz ogrodnictwa moją pasją są podróże i motoryzacja ale nie będę zakładał przecież oddzielnych blogów. Trzy w zupełności wystarczą...
Najsamprzód proponuję więc zdjęcia ze zlotu miłośników Volkswagena Scirocco. Jeśli chodzi o volkswageny to moimi ulubionymi modelami są właśnie scirocco i jetta.









Teraz dla odmiany zdjęcie paralotniarza w Przylepie i tabliczka informująca o poligonie. Trochę straszno, trochę śmieszno...



Pozdrawiam

Komentarze

  1. Ja też oprócz przyrody kocham podróże, samochody trochę mniej . *** Nie mogłam wejść na Twojego bloga poprzez Twój komentarz u mnie. Był napis, że profil niedostępny. Jestem dzięki temu, że opublikowałeś posta, tak się da. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie mieć rożne pasje i zainteresowania, najlepiej jak nie łącza się one ze sobą za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rośliny na Rodos.

Rozmnażanie winogron

Wyprawa do lasu